Skip to content

Cart

Your cart is empty

Boys Topsail Performance Shorts – Royal Blue

Sale price$48.00

Size:
Size Chart
Color:

Let your little explorer take on the day in the Topsail Performance Short, designed for ultimate comfort and durability. Whether it’s a day at the beach or a backyard adventure, these shorts are ready for anything!

  • Adventure-Ready Fabric: Made with a 90% Nylon, 10% Spandex blend, offering lightweight flexibility and durability.
  • Stay Cool & Dry: Moisture-wicking technology ensures comfort during active play.
  • Perfect Fit: Features an elastic drawstring waist for an adjustable, secure fit.
  • Classic Coastal Style: Finished with an embroidered marlin logo on the back pocket for a touch of seaside charm.
  • Ideal Length: 4” inseam provides just the right amount of coverage for comfort and movement.

Available in sizes 2T to 14/16, the Topsail Performance Short is the perfect addition to any active boy’s wardrobe.

  • 5 stars: 2 (67%)
  • 4 stars: 0 (0%)
  • 3 stars: 0 (0%)
  • 2 stars: 0 (0%)
  • 1 star: 1 (33%)
B
Bethany E. (Katy, Texas)
Never received my package.

Still waiting on my package to get to me. I ordered 2 weeks ago.

Hi Bethany,

You contacted us on 1/23 to inquire about your package status. We notified you at this time on 1/23 that per UPS the customer refused the package. We did verify we shipped to the correct address you indicated. We did recieve your package back but were awaiting further instruction as to how to proceed because we sent to the correct address originally and you refused the package per UPS.

Have a great day.

C
Connie T.W. (Macon, Georgia)

Loved them

C
Catherine S. (Delray Beach, Florida)

So cute

Boys Topsail Performance Shorts – Royal Blue
Boys Topsail Performance Shorts – Royal Blue Sale price$48.00
  • 5 stars: 2 (67%)
  • 4 stars: 0 (0%)
  • 3 stars: 0 (0%)
  • 2 stars: 0 (0%)
  • 1 star: 1 (33%)
B
Bethany E. (Katy, Texas)
Never received my package.

Still waiting on my package to get to me. I ordered 2 weeks ago.

Hi Bethany,

You contacted us on 1/23 to inquire about your package status. We notified you at this time on 1/23 that per UPS the customer refused the package. We did verify we shipped to the correct address you indicated. We did recieve your package back but were awaiting further instruction as to how to proceed because we sent to the correct address originally and you refused the package per UPS.

Have a great day.

C
Connie T.W. (Macon, Georgia)

Loved them

C
Catherine S. (Delray Beach, Florida)

So cute